Τρίτη 1 Ιουνίου 2010

Γέλα μου..*

Καμιά φορά το μόνο που θέλουμε εμείς οι άνθρωποι για να πάρουμε μια μικρή δόση ευτυχίας είναι ένα χαμόγελο από κάποιον που θα μας αλλάξει όλη τη διάθεση. Να ξέρουμε πως θα είναι αληθινό και γεμάτο λάμψη. Ετσι κι εγώ σήμερα το μόνο που χρειάζομαι για να αισθανθώ γαλήνη είναι ένα σου χαμόγελο.. Και όμως είσαι χιλιομετρα μακρυά από εμένα, είσαι εκεί που δεν μπορώ να σε δω και να σε φτάσω, είσαι εκεί που προσπαθώ να έρθω με τη σκέψη μου , νοερά..! Θα περιμένω τη μέρα που θα έρθεις για να πάμε εκείνη τη βόλτα που λέγαμε.!! Θυμάσαι ; Και θα με κρατάς σφιχτά , τόσο που κανείς δεν θα μπορέσει να με βγάλει απο εκεί.. Και όχι γιατί δεν θα μπορεί.. γιατί απλά εγώ δεν θα θέλω να βγω. Και θα μου χαμογελάς και όλος ο κόσμος θα λάμπει , γιατί είσαι εσύ..γιατί είμαι κι εγώ μέσα στο δικό σου χαμόγελο.. Γι ' αυτό ...απλά γέλα μου !*

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου