Τρίτη 30 Νοεμβρίου 2010

Προσοχή ... Εύθραυστον..


Παραμιλάω και λέω από μέσα μου ξανά και ξανά την ίδια φράση. "Θα σπάσω πάλι" . Το λέω και το ξαναλέω θέλοντας να με κάνω να το ακούσω. Δεν ξέρω αν θα το πιστέψω, αν θέλω να το πιστέψω αλλά το σίγουρο είναι πως θέλω να το ακούσω και εφόσον δεν έχω κάποιον άλλον να μου το πει το λέω μόνη μου. Λένε να ζεις τη στιγμή και τον τελευταίο καιρό μετά από πολλές ελεύθερες πτώσεις το ακολουθώ και η ίδια. Ζω τη στιγμή . Μα είμαι άνθρωπος και οι άνθρωποι πλέον ζουν μέσα από τα όνειρά τους και μόνο. Για ποια πραγματικότητα μου μιλάς εσύ ; Και στην τελική ποιος είναι εκείνος που θα μου βάλει ταμπέλα STOP στα δικά μου όνειρα ; Τα όνειρα μου είναι δικά μου και δεν τα αγγίζει κανένα χέρι , ούτε καν το δικό σου. Δεν είμαι επιθετική , ούτε καν μελαγχολική , είμαι εγώ. Και αν αυτό σε ενοχλεί γύρνα την πλάτη και φύγε. Ξέρω τις κινήσεις πια , είναι γνωστές. Ξέρω και τον θόρυβο που κάνει η πόρτα όταν κλείνει , ακόμα και το φως όταν σβήνει κάνει ένα κλικ πολύ τρομακτικό , δυνατό . Τόσο δυνατό που με πιάνει πονοκέφαλος. Ρωτάω διαρκώς τον εαυτό μου τι νιώθω . Δηλαδή έτσι είναι όταν μεγαλώνεις ; Σταματάς να καταλαβαίνεις πως νιώθεις και θέλεις διαρκώς έτοιμη την απάντηση ; Έχεις διαρκώς κάτι μέσα σου και προσπαθείς να το ερμηνεύσεις ; Είναι βαρετό και με κουράζει. Κάποιος από το μακρινό παρελθόν πάντα μου έλεγε " Κατέβα από το ροζ σύννεφο , θα πέσεις και πονάει. " . Και τι ; Και τι που έπεσα ; Δεν ξανασηκώθηκα ; Και δεν ξαναέπεσα ; Και τι ; Ήταν πιο έξυπνος αυτός ; Γιατί ; Γιατί δεν έκανε όνειρα ; Και τι κατάλαβε ; Το θέμα δεν είναι να μην κάνω εγώ όνειρα , έτσι κι αλλιώς ξέχασα πως γίνονται . Το θέμα είναι να μην μου τα πειράξει κανείς . Αλλά πως ; Πως να μου τα πειράξει όταν έχουν κρυφτεί όλες οι κλωστές και οι βελόνες και δεν φτιάχνεται κανένα όνειρο πια ; Σπάνε αμέσως όλες οι προσπάθειές . Όσες ταμπέλες και να βάλω , σπάνε. Πόσες πιθανότητες έχω να ξανακάνω όνειρα ; Και πόσες από αυτές τις φορές ξέρω πως τα όνειρα μου θα βγούνε ; Και κάτι άλλο . Αν κάνεις ένα όνειρο και αυτό βγει αλλά μετά δεν το θέλεις πια , μάλλον γιατί δεν σου αρέσει. Τι κάνεις εκεί ; Φεύγεις ; Πως ; Φοβάσαι να κάνεις μπρος γιατί σε τρομάζει το άγνωστο. Φοβάσαι να κάνεις πίσω γιατί δεν σε γεμίζει το κενό. Μένεις σταθερός στο ίδιο βήμα και κουράζεσαι , βαριέσαι. Θέλεις να κάνεις όνειρα και δεν θυμάσαι. Θέλεις και όμως υπάρχει εκείνος ο παράγοντας που κατά καιρούς αλλάζει μορφή και πρόσωπο και σου λέει " μη ζεις με όνειρα γιατί αυτά φεύγουν". Και με ποιο δικαίωμα εγώ τα αφήνω να φύγουν ; Με ποιο δικαίωμα τα παίρνεις κι εσύ ; Σου λέω λοιπόν πως αν σήμερα θυμηθώ να κάνω ξανά ένα όνειρο , μια σκέψη τρελή , αυτή θα είναι δική μου και δεν θα αφήσω τα δικά σου χέρια να τη χαλάσουν. Μπορεί να σπάσει πάλι , αλλά άσε με να ξέρω πως αυτή τη φορά θα το σπάσουν τα δικά μου χέρια και όχι τα δικά σου. Καλό ξημέρωμα. *

14 σχόλια:

  1. Den eine toso apla ta pragmata. Ne ontos poli sou lene prosexe, alla ta oneira gia allo logo paboun na iparxoun kai gia allous logous stamatame na ftiaxnoume alla. Opos kathe kalos artistas xreiazomaste ebneusi na dimiourgisoume. Otan giro sou iparxoun mono toksikoi paragontes, den prokeite na bgoun polla .....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. τα όνειρα παύουν να υπάρχουν όταν η ψυχή γίνει μαύρη και δεν υπάρχει κάτι για να σε σηκώσει από τα χαμηλά. Θέλω να πιστεύω πως η ζωή είναι σαν τον κύκλο, έχει και την πάνω και την κάτω πλευρά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Λοιπόν,από τη θέση που είμαι,δεν θα σχολιάσω το κείμενο της Λυδίας,όσο το σχόλιο του προηγούμενου αναγνώστη,σχετικά με τα θέματα συνοχής,ορθογραφίας και περιεχομένου,τα οποία και έθιξε.
    Για μένα η δημιουργία ενός blog είναι συνώνυμο της ανάγκης για αυτοέκφραση,της επιθυμίας για κοινοποίηση ιδεών,σκέψεων,θεμάτων που απασχολούν το δημιουργό του.Δεν είναι όλα τα blogs φτιαγμένα με σκοπό να ενημερώσουν τον αναγνώστη για κάτι πολύ σημαντικό-για τα σημαντικά,άλλωστε,υπάρχουν πλήθος "σημαντικών"σελίδων,αλλά είναι φτιαγμένα και διαδομένα σε τέτοιο σημαντικό βαθμό,ώστε να δίνουν τη δυνατότητα στον καθένα να λέει αυτό που θέλει να πει.Για τη Λυδία προφανώς,που δεν έχει κάτι άλλο να την προβληματίζει σοβαρά,και που ίσως είναι ακόμα μπλεγμένη σε εφηβικές "αναταράξεις",αυτό που σκέφτεται αυτή την περίοδο είναι ότι κάποιος ή κάποιοι της απαγορέυουν να κάνει όνειρα.Δεν είναι και πολύ απίθανο να συμβαίνει αυτό,τη στιγμή που για το ίδιο παραπονιούνται χιλιάδες νέοι σήμερα,δεδομένων κοινωνικών και άλλων συνθηκών.Άρα,προφανώς και δεν έχει να κάνει με την ηλικία των 22,έχει να κάνει με τό ότι οι μεγαλύτεροι συμβιβάστηκαν μάλλον πια.Και σε τελική ανάλυση,πώς είστε τόσο σίγουρος ότι ένας 20χρονος απαγορεύεται να νιώθει αποκλεισμένος από τα όνειρα του;Αυτά σε ό,τι αφορά το περιεχόμενο.

    Σε ό,τι αφορά την ενόχληση σας σχετικά με τη δομή και την ορθογραφία,θα έλεγα ότι συνήθως τα κείμενα στα blog,έχουν τη δομή προφορικού λόγου,καθώς αποτελούν συνδυασμό της χειμαρρώδους επιθυμίας του blogger να μοιραστεί αυτό που τον "πνίγει" και της αμεσότητας που ο ίδιος θέλει να προσδώσει στο κείμενο του ώστε να το κοινωνήσει με τους αναγνώστες του.Όσο για την ορθογραφία,δεν τη βρίσκω απογοητευτική.Αντιθέτως με ξενίζει,που επιλέγετέ να σχολιάσετε ανάρτηση ενός τρίτου,γράφοντας το δικό σας κείμενο σε greeklish.Εν τέλει ποιός υποβιβάζει την ελληνική γλώσσα;

    Ελπίζω το δικό μου κείμενο,να έχει συνοχή,ορθογραφία,περιεχόμενο,δομή που να ταιριάζει με τις προτιμήσεις,την αισθητική και το υψηλο επίπεδο σας,και να μην βρεθώ και εγώ στο στόχαστρο του δυσμενούς σχολιασμού σας.

    Και σας συστήνω,τέλος,να περιηγηθείτε και σε άλλα blogs,ώστε να καταλάβετε την ουσία και το νόημα της ύπαρξης τους,που είναι η αποτύπωση καθημερινών και άλλων βιωμάτων από τους δημιουργούς τους.

    Με τιμή,
    Νικολίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Όσο για το άν ο κύκλος έχει πάνω ή κάτω πλευρά,γιατί βλέπω ότι σας προβλημάτισε ιδιαιτέρως.Ο κύκλος δεν έχει γωνίες,αυτό είναι το μόνο σίγουρο,αλλά έχει πάνω και κάτω πλευρά σαφώς.Αν τον ζωγραφίσετε και τοποθετήσετε το χαρτί σε κάθετη θέση στο τραπέζι,προφανώς ένα τμήμα του κύκλου βρίσκεται ψηλότερα από το άλλο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Συμφωνώ με τον dark_happiness2006 κ προσθέτω μία δική μου απορρία:Για ποιόν ακριβώς λόγο ασκείτε κύριε/α "aa" μία τόσο αυστηρή κριτική ΑΝΩΝΥΜΑ σε ένα απλό blog στο οποίο "κάποιος" παραθέτει "κάποιες" προσωπικές του σκέψεις χωρίς να απαιτεί απο εσάς κ από κανένα να τις διαβάσει;;;;;;

    Vivi Doubleb Thomaidou

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Θεωρώ ότι πέφτετε η ίδια / ο ίδιος σε μεγάλη αντίφαση αφού με κατηγορείτε για τα ελληνικά μου ενώ εσείς δεν τα χρησιμοποιείτε καν έχοντας υιοθετήσει το λατινικό αλφάβητο.
    Ο blogger δεν είναι υποχρεωμένος να γράφει πάντα ένα επιστημονικά δομημένο κείμενο. Το κείμενο γράφεται ανάλογα με την πρόθεση του blogger , το ύφος και τον ψυχισμό που θέλει να περάσει εκείνη τη στιγμή που το γράφει . Επομένως το blog μπορεί να λειτουργήσει και σαν βιωματικό κείμενο που γράφεται με αυτόματο τρόπο χωρίς να τηρεί αυστηρά τους κανόνες δομής ενός επίσημου κειμένου ( μιας πραγματείας , ενός δοκιμίου ή μιας διάλεξης ) . Το πως θα γράψει ο blogger είναι προσωπική επιλογή .
    Η ιδιαιτερότητα του ύφους του θα βρει οπωσδήποτε απήχηση σε μια μερίδα ανθρώπων. Δεν είναι απαραίτητο να απηχήσει στο νου και στην ψυχή όλων των αναγνωστών του.
    Τέλος , όσον αφορά το ερώτημα σας γιατί γράφω το θεωρώ καθαρά ρητορικό και σχήμα λόγου.

    Λυδία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Είναι λίγες φορές που έχω διαβάσει κείμενα τα οποία με έχουν κάνει να νιώσω έντονα συναισθήματα είτε χαράς είτε λύπης. Τα δικά σου βιώματα, τα δικά σου συναισθήματα ταυτίζονται με τα δικά μου. Προσωπικά δεν με ενδιαφέρει ούτε η ορθογραφία, ούτε η σύνταξη του κειμένου.. Ζούμε σε μοντέρνους καιρούς όπου κάθε μορφή τέχνης είτε αυτός είναι ο χορός, η ζωγραφική, η γλυπτική, το θέατρο, η μουσική έχει ξεφύγει από κάθε όρια και δεσμούς... Άλλωστε αυτή είναι η γοητεία της τέχνης... Εξελίσσεται, ανανεώνεται και δεν μένει στάσιμη στον χρόνο και συγκεκριμένα στο παρελθόν! Προφανώς αυτό το κείμενο απευθύνεται σε μοντέρνους ανθρώπους και όχι σε αυτούς που προτιμούν να μένουν δεμένοι στον χρόνο.

    Μπορώ να καταλάβω πως αισθάνεσαι γιατί έτσι ακριβώς αισθάνομαι και εγώ... Προσπαθώ να στεριώσω σε μια σχέση, σε έναν δεσμό και κάθε φορά ξεκινάω με καινούργια όνειρα. Έχω πονέσει πολύ και πλέον έχω φοβηθεί. Και ας είμαι μόνο 23....Δεν κάνω όνειρα, ζω τη στιγμή και το πρωί αναπολώντας τις όμορφες στιγμές τις προηγούμενης μέρας λέω στον εαυτό μου... Όνειρο ήταν!

    Χριστίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Χαίρομαι κι εγώ από τη μεριά μου ιδιαιτέρως για τη γόνιμη ανταλλαγή απόψεων που πραγματοποιείται στα πλαίσια του συγκεκριμένου blog,δυνατότητα που μας έδωσε η Λυδία με το εξαιρετικό,ή λιγότερο καλό κείμενο της,σε συνδυασμό με τη δική σας εμπαθή διάθεση απέναντι της.

    Δεν θα μπορούσα αλλιώς να εξηγήσω,πως μία εμφανώς μεγαλύτερη σε ηλικία και πιο καλλιεργημένη-φαινομενικά-προσωπικότητα όπως μου δίνεται η εντύπωση ότι είστε,ασχολείται με ένα άγνωστο blog,μίας 20χρονης κοπέλας και επιμένετε να αφιερώνετε χρόνο και φαιά ουσία για να πείσετε την΄ίδια για το επουσιώδες της προσπάθειας της.Σε τελική ανάλυση,ό,τι κάνει,δεν βλέπω να ενοχλεί κανέναν,εκτός από εσάς και την υψηλή αισθητική σας,και θα περίμενα πολύ απλά να πληκτρολογήσετε μία από τις πολλές ηλεκτρονικές διευθύνσεις που λέτε ότι γνωρίζετε,και να αφήσετε την ίδια και τις παιδικές,ανώφελες,άποτυχημένες ίσως προσπάθειες της για να γράψει δημιουργικά,στην ησυχία τους.

    Το πρόβλημα στη συγκεκριμένη συγκυρία δεν εντοπίζεται στην αποδοχή ή όχι των σχολίων των αναγνωστών.Εντοπίζεται στην επαναλαμβανόμενη προσπάθεια που φαίνεται να γίνεται εκ μέρους σας να πείσετε την συγγραφέα να μην ασχοληθεί με αυτό που κάνει,που προφανώς κάποια άλλη αιτία υποκρύπτει,κι όχι απλά την ενόχλησή σας από τον τρόπο και τις γνώσεις που έχει στην ελληνική.Γιατί αν ήταν μόνο αυτό,σίγουρα θα την ενθαρρύνατε και δεν θα χρησιμοποιούσατε-με ύφος διάσημης συγγραφέα-υποτιμητικούς χαρακτηρισμούς,των οποίων η βαρύτητα έχει εντυπωσιάσει ιδιαίτερα και όχι μόνο όσους θέλησαν να σας απαντήσουν.

    Εν πάσει περιπτώσει,φαντάζομαι ότι η συνέχεια της αντιπαράθεσης σχετικά με το αν η Λυδία προσφέρει ή όχι στον τομέα της ελληνικής λογοτεχνίας,ίσως δεν ενδιαφέρει κανέναν σημαντικά,εκτός από την ίδια και τους φίλους της,κι ίσως ούτε καν την ίδια ούτε καν τους φίλους της,και οποιαδήποτε περαιτέρω απάντηση σας,θα συντελέσει στην ενίσχυση της άποψης μου ότι και τη γνωρίζετε και λόγους έχετε να δείτε το blog της να διαγράφεται,και ευχαρίστηση θα αντλήσετε αν μάθετε ότι δεν έχει ξαναγράψει ούτε μια λέξη. Και φυσικά όχι γιατί δεν ξέρει να χρησιμοποιεί την ελληνική,γιατί ας μη γελιόμαστε,αν είναι να καταδικάσουμε όσους δεν γνωρίζουν περισπούδαστα ελληνικά,θα έπρεπε στο 80% των Ελλήνων να απαγορευτεί να πιάσουν μολύβι,ή να ακουμπήσουν πληκτρολόγιο.

    Φαντάζομαι,ότι της στιγμής της επόμενης δημοσίευσης κειμένου της Λυδίας στο facebook,από οπου και υποθέτω ότι ενημερώνεστε,θα βρείτε κάτι λιγότερο κακόψυχο να σχολιάσετε,ή θα σιωπήσετε.

    Χαίρομαι που μιλάω με μία ΑΝΏΝΥΜΗ,σας τιμά ιδιαιτέρως που δεν τολμάτε καν να υπερασπιστείτε την άποψή σας επώνυμα.

    Καλό βράδυ,
    Νικολίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Κανείς δεν είπε πως περιμέναμε τα σχόλια σας. Έτσι κι αλλιώς αδιάφορα είναι. Παρόλα αυτά σας ευχαριστώ εγώ προσωπικά σαν Λυδία που ασχοληθήκατε τόσο πολύ με το άρθρο μου. Σας εύχομαι να είστε καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Η ταυτότητά σας είναι γνωστή,δεν την υποθέτουμε εδώ και μέρες. Να είστε καλά,έχει ανάγκη η χώρα μας από άτομα με έντονη προσωπικότητα που σχολιάζουν ό,τι δεν τους αρέσει.Έτσι μόνο θα πάμε μπροστά..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΑΔΥΝΑΤΩ ΝΑ ΚΑΤΑΝΟΗΣΩ ΤΗΝ ΕΜΜΟΝΙΚΗ ΑΥΤΗ ΕΠΙΘΕΣΗ ΚΑΘΩΣ ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΖΗΤΗΘΗΚΕ ΑΠΟ ΚΑΝΕΝΑΝ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΚΡΙΤΙΚΗ ΔΟΚΙΜΙΟΥ ΣΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΙΣΤΟΤΟΠΟ.

    Ο ΑΓΝΩΣΤΟΣ ΚΥΡΙΟΣ ΛΟΙΠΟΝ ( ΑΑ δηλωνει, βλ ΑΝΩΝΥΜΟΣ ΑΝΟΗΤΟΣ Θα σημειωνα) ΠΑΡΙΣΤΑΝΕΙ ΤΟΝ ΓΕΩΡΓΟΥΣΟΠΟΥΛΟ ΜΕ ΦΛΗΝΑΦΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΠΟΜΦόΛΥΓΕΣ

    ΑΠΟΖΗΤΩΝΤΑΣ ΑΠΕΓΝΩΣΜΕΝΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΟΧΗ ΤΗΣ ΟΙΚΟΔΕΣΠΟΙΝΑΣ (απελπισμενος ερως?!!)

    ΑΣ ΚΡΑΤΗΣΕΙ ΤΕΛΟΣ ΠΑΝΤΩΝ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΗΣ ΠΕΡΙΣΠΟΥΔΑΣΤΗΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑΣ ΤΟΥ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΟΙΚΕΙΟΥΣ ΤΟΥ ΚΑΙ ΑΣ ΠΑΨΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΦΟΡΤΙΚΟΣ ΔΙΧΩΣ ΛΟΓΟ ΚΑΙ ΣΕ ΕΜΑΣ.


    Η ΔΙΑΓΡΑΦΗ ΕΧΕΙ ΠΑΨΕΙ ΝΑ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΑΠΕΙΛΗ ΟΠΟΤΕ Ο ΜΕΤΡΙΑΣΜΟΣ ΕΙΝΑΙ Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΛΥΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΩΡΑ ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΛΥΔΙΑ

    ΥΓ. ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΜΗΝ ΕΡΘΕΙ Ο ΠΟΜΦΟΛΥΞ ΝΑ ΠΡΗΞΕΙ ΚΑΙ ΕΜΕΝΑ ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΚΙΝΟΥΜΑΙ ΕΠωΝΥΜΑ στο ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ !

    2. ΥΠΕΡΟΧΟ ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΣΟΥ ΛΥΔΙΑ ΜΟΥ.... ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΗ ΗΤΑΝ ΜΙΑ ΑΝΑΣΑ ΨΥΧΗΣ Η ΕΞΩΤΕρίκευση του συναισθηματος σου και σε ευχαριστούμε που το μοιραστηκες μαζι μας


    σε φιλω γλυκα


    Κυβελη ΔΡΑΓούμη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. kathomai kai diAvazw tosi wra tis ilithiotites tis kobleksikias/kobleksikou "aa" (gRafw kai stIn glwssa sou, ta greeklish) To oti kathesai kai diAvazeis ta keimena tis luDias enw den sou aresoun, kati to opoio frodizeis na anafereis se kathe sou sxolio, einai polu uper tis kai kata sou..se kaNei na fainesai akoma pIo gelios. DEN SE PIEZEI KANENAS NA TA DIAVASEIS, KSEREIS... kai efoson eisai toso polu tis anagnwsis kai ta les toso dithen epistimonika kai poiitika(prosopika nomizw pws eisai kobleksikos)kai efoswn isxurizesai emmesa pws oloi osoi exoun perasei apo to dimotiko-gumnasio-lukeio boroun na grapsoun ena keimeno, tha sou proteina na diavaseis tis pollaples noimosines tou Gardner, gia na katalaveis oti den eimaste oloi idioi.
    Parola auta o tropos me ton opoio kritikareis kai sxoliazeis, diladi katholou eugenika,kai kuriw epistimonika AVASIMA, anonima kai profanws gia na prokaleseis, xwris na se polu endiaferei ti grafeis, sta plaisia tis psychologias deixnei oti eisai enas me tromera koblex, pou den mporei na kanei dialogo, pou zileuei tis dunatotites kapoiou allou atomou,ena polu thimwmeno atomo pou xrizi anagi psyhotherapeias, ton opoio, upothetw,i ludia ekane deleta apo to fb kai tha thes na vgaleis to axti sou...
    i korifaia sou patata pantws itan to epirima se thesi epithetou "polu gala".kala me douleueis?????
    episis koita ta dika sou orthografika lathi.
    egw prosopika lupamai gia tin diagrafi twn comment sou...tis ekanes kali diafimisi...
    opws einai dikaioma sou na les tin apopsi sou, einai kai dikaioma tis na grafei OTI GOUSTAREI. den paei na se enoxlei...dikaioma sou na min to diavazeis. kai efoson esu thewreis oti eisai toso morfwmenos me toses gnwseis, giati asxoleisai me olous emas???eimai sigouri, to koitas kai 5 fores tin imera gia na deis an sou apantisame.niwtheis xaroumenos kai kolakeumenos pou tosa atoma asxolithikan mazi sou gia 5 meres????bravo...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Και μετά από αυτήν την τραγελαφική,εμμονική και ανεπιτυχή προσπάθεια εντυπωσιασμού από το ανώνυμο υποκείμενο που χρησιμοποίησε αλλεπάλληλα έωλα επιχειρήματα για να υποστηρίξει τον περιλουσμένο με εμπάθεια και κακεντρέχεια λόγο του,ο οποίος αν μη τι άλλο στερούσε ορθογραφίας(εξού και η χρήση του λατινικού αλφαβήτου για όσους έχουν ακόμα αμφιβολίες περί της επίμονης χρήσης του)και γενικότερου λόγου ύπαρξης της ανάρτησης του στο ιστολόγιο της Λυδίας,ας κλείσουμε αυτήν την ανούσια αλλά κατά τα άλλα διασκεδαστική παρένθεση!

    ΥΓ. Θα συνιστούσα στον ανώνυμο, κάποια στιγμή που θα βρει χρόνο μέσα στις πολυάσχολες ημέρες του, αντί να εισαχθεί σε ένα ιστολόγιο για να καλύψει τα ψυχολογικά του κενά κρυμμένος καλά πίσω από μια οθόνη προσπαθώντας ανεπιτυχώς να φανεί ανώτερος έστω και με αυτόν τον τρόπο,να περάσει μια βόλτα από το δημοτικό της γειτονιάς του και να μάθει τελικά τη διττή χρήση της λέξης "πολύ". Ποτέ δεν είναι αργά!
    Σ'ευχαριστώ προσωπικά ανώνυμε που με έκανες να διασκεδάσω αυτές τις ημέρες!
    Μαρία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Επειδή ξέρω πως θα σχολιαστεί το σβήσιμο των σχολίων του/της ''αα'' να του/της πω πως δεν τα διέγραψα εγώ . Θέλοντας να έχω εγώ τον τελευταίο λόγο σε αυτή την τόσο ενδιαφέρουσα συζήτηση θέλω να ευχαριστήσω ξανά τον ίδιο / ίδια και όλους εσάς που με υποστηρίξατε χωρίς καμία υποχρέωση. Υπάρχουν πιο σημαντικοί λόγοι για να πληγωθώ και σαφώς τα αρνητικά και εμπαθή σχόλια κάποιου ατόμου που επιμένει να ασχολείται μαζί μου δεν μπορούν να μου προκαλέσουν παρά μόνο γέλιο . Δέχομαι την κριτική και του υπόσχομαι να γίνω καλύτερη . Δεν πίστεψα ποτέ πως είμαι ολοκληρωμένη συγγραφέας . Όσο μεγαλώνει ένας άνθρωπος αποκτά πιο πολλά εφόδια , κάτι το οποίο θα έπρεπε να το γνωρίζει και ο ίδιος ο ''αα''. Τον ευχαριστώ και ευχαριστώ και όλους εσάς που με κάνατε να πιστέψω πιο πολύ στις δυνάμεις μου !
    Καλή μας συνέχεια**

    ΑπάντησηΔιαγραφή